Avon reklám
*************************
Avon Anew testformázó krém - 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Miért, te hogyan reklámoznál egy testformáló krémet? Én? Na várj csak! Hadd lengessem meg a fantáziámat. Először is elnevezném Azazello-krémnek, tudod, amitől Margarita úgy megfiatalodott, és varázslatos boszorkányként seprűn repült az Ördög báljába?Na, na, maradjunk a realitások talaján. De én nem azt állítanám aztán, hogy egy az egyben ez lenne a hatás, csak hogy varázslatos lenne szinte csaknem.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4372
Aspirin reklám
*************************
Aspirin tabletta - 35s +++ Értékelés: 4,4/10
Még sokat kell tanulnom kreatívságból. Vannak finom eszközök, szinte észrevehetetlenek, amelyekkel úgy lehet készre csiszolni a vásárlásra ösztökélő remekművet, mint egy Zeiss lencsét a mikroszkopikus szemcséket tartalmazó csiszolóanyaggal. Ha már egy bizonyos szinten állsz kreatív tanulmányaidban, és jól figyelsz, magad is felfedezheted ezen varázslatos, üzenet átadási hatékonyságot növelő eszközöket egy-egy ilyen ragyogó munkában. Mint például itt is. Figyelj csak!
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5133
Baba ternékcsalád reklám
*************************
baba termékcsalád - 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Két kreatív megy a sivatagban. Hosszú még az út az oázisig, beszélgetnek. Azt mondja az egyik: baba termékcsalád. Erre mit lépsz? Mire a másik: mi az? Mire az egyik: szappan és mindenféle ehhez hasonló trutyi. Mire a másik: olcsó? Mire az egyik: relatíve. Mire a másik: baba szereti a számológépeket. Mire az egyik: mi van?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5292
HALLS reklám
*************************
HALLS cukorka - 30s +++ Értékelés: 5,2/10
Hogyan közelíthetjük meg a valós igény bemutatását? Egyrészt, hogy bemutatjuk a valós igényt, például elfogyó vécépapír a vécén ülve, másrészt, hogy valamiféle érzelmi közvetettséget teremtünk a valós igény és a fogyasztói döntési mechanizmus közé (fogyasztói insight ugyebár). Például vécén ülve inkább puha füves, virágillatos nyári réten gondolnánk el szívesebben magunkat. S lám, vécépapírunk érintése és illata ezt idézi. Következő reklámunk is ilyesmi eszközzel operál.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6859
Tchibo reklám
*************************
Tchibo Exclusive - 30s +++ Értékelés: 7,0/10
Elnézegettem én ezt a régi reklámot és arra gondoltam, mennyire nem trendi. Kávéval reklámoz kávét. Azt próbálja bemesélni nekem, hogy ez egy jó kávé. Képben és szövegben. Durván végig a kávéról beszél, és mutat képeket. Semmi közvetettség, kétértelműség, geg, poén, vidám móka kacagás, esetleg hazafias érzelem. Nincsenek társítható, népszerű, állandóan visszatérő arcok. Sivárság.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4802