Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Telekom reklám

*************************

telekom logo Magenta 1 – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Ez a hivatalos cím. Tényleg. Persze karaoke egy fenét, semmi zene, semmi felirat. Akkor már inkább acapella nagyi, de mindegy.

Vajon mi dönti el, egy reklám idegesítő-e, vagy sem? Nyilván embere válogatja. Kinek igen, kinek nem. A reklámalkotók nyilván arra lőnek, hogy minél kevesebb legyen az igen, mint a nem, vagyis minél kevesebb embert idegesítsen, és minél többet ejtsen rabul szépségével, kedvességével, cukiságával, viccességével, frappánságával, szellemességével, lenyűgözőségével, pozitív akármilyenségével. Az idegeskedő kisebbség legfeljebb nem eszik belőle, vagy akármi. Engem, mint reklámalkotót mondjuk idegesítene, ha a reklám kommentelőinek olyan 40-50 százaléka idegesítőnek találná a művemet. Persze gondolom egy bizonyos cégnagyságon túl lehet pont tenni rá…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Danone reklám

*************************

danio logo krémtúró – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyekben szörnyek vannak azok a reklámok, amelyekben… ja… Persze ezek nagyon vicces kis szörnyek, szörnyecskék, és az a hivatásuk, hogy megszemélyesítsék azt a rosszat, ami ellen a termék segítségével sikeresen felvehetjük a harcot. Ilyenek például a piszkot, a koszt, a szennyeződést, vagy a gonosz baktériumokat, vírusokat megjelenítő szörnykarakterek. De voltaképp bármit meg lehet jeleníteni ily módon, még fogalmakat is, mint például az irigység, a bánat, vagy éppen a hazaszeretet. Ja, lehet, a hazaszeretet, mint szörny talán nem éppen telitalálat egy reklámban, de feltételezem értik, mire gondolok… vagy nem…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Borsodi sör reklám

*************************

borsodi logo – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Például a diktátorok, a diktatúrák erős törekvése többek közt kitörölhetetlen nyomott hagyni maguk után a világban, és nem csak az emberek emlékezetében, a történelemkönyvekben, hanem sokkal kézzelfoghatóbban, szobrokban, épületekben, egyéb „műalkotásokban”, átnevezésekben, mi több, új fogalmak, kifejezések alkotásában. Ez utóbbi diktátor hajlam a reklámok jelentős részében is felfedezhető, persze érthető okokból, nevezetesen, hogy egyszer és mindenkorra összeköttessék a brand az új fogalommal, kifejezéssel. Ha sikerül, az új kifejezés a közbeszéd részévé válik, igaz, ki emlékszik már az eredetére? De azért a diktátor csak próbálkozik tovább…

Olvasóink értékelése: 1 / 5

Csillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Szallas.hu reklám

*************************

szallashu logo – 25s +++ Értékelés: 4,0/10

Igen, én megértem, illetve szakmailag nyilván így helyes, hogy egy reklámkampány megpróbál valamiféle ikonikus jelet bevésni a kedves potenciális fogyasztó lelkébe, amelyből aztán közismert szófordulat, szólás, szimbólum, esetleg közhely lesz, és így kitörölhetetlenné válik az emberiség tudatából. Szerencsés esetben még a hozzákapcsolt terméket, termékcsoportot sem felejtik el idővel. Ideális esetben, mint a nagy költők egy-egy sora, úgy éghet be a tudatokba a jól kitalált kép és/vagy szlogen, már ha jól dolgoztak a kreatívok. Mert mint tudjuk, dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a kreatív megy az égen, stb, stb…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

baba reklám

*************************

baba logo fürdősampon – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Szóval tényleg nem értem még mindig. Miért fogok jobban rákattanni egy termékre, ha megtekintek egy kellemes, vagy annak szánt filmecskét, tegyük fel tetszik, majd a végén megemlítenek egy terméket, annak semmilyen tulajdonságát nem szóba hozva. Igen, igen, százszor volt szó róla, hogy hangulat így, meg úgy, hogy összekapcsolom tudat alatt, meg felett a termékkel, és ha meglátom a polcon, nyilván a valahogy ismerős után fogok nyúlni, ezt igazolták a brit tudósok tanulmányai és a komolyabbaké is nyilván. De akkor én miért nem nyúlok?

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 97 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png8.png2.png7.png1.png1.png
Ma133
Tegnap142
Ezen a héten1070
Ebben a hónapban2366
2014.10.25 óta482711

Látogató infó

  • IP: 3.80.4.76
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2019. szeptember 15. vasárnap, 20:57

És még ezek is: