Kezdőlap
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

CBA reklám

*************************

cba logo 31 – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

A tárgyhasználat. Igen, a tárgyhasználat nagyon fontos egy reklámban. Azzal teremtjük meg – többek közt – a hangulatát a filmnek, mintegy megágyazva az üzenetnek. Belehelyezzük a nézőt egy miliőbe, egy olyan környezetbe, amelyben szinte már érzi az üzenetet, érzi magában az egyelőre még nem pontosabban körvonalazott igény felébredését a javasolt áru, szolgáltatás, miegyéb iránt. Szóval nagyon fontos, milyen tárgyak jelennek meg az adott reklám képi világában, még akkor is, ha egyáltalán észre se veszed őket abban a mintegy 30 másodpercben.

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Sensodyne reklám

*************************

sensodyne logo fogkrém – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Van még egy jótékony hatása az amatőr szereplős reklámoknak. Legalábbis rám biztosan hat. Mégpedig, hogy bátorít, bíztat, erre te is képes vagy, ez az ajtó előtted is nyitva áll. Csak járj szorgalmasan castingokra, majd csak megtetszik előbb-utóbb valamelyik rendezőnek az arcod, az alakod, a mozgásod, a kisugárzásod, a csak rád jellemző csakrád (ez milyen jó), az aurád, a… mindegy, egy a fontos, beszélni nem kell tudni. Pontosabban tök jó, ha úgy beszélsz, hogy nem tudsz. Mert csak így tudsz természetellenesen beszélni, és ez kell ide, mint tudjuk. Szóval új remény hasad életed egén… na erről is szó lesz, mert ugyebár csak a hajnal szokott hasadni, a remény pedig ébred.

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Otrivin reklám

*************************

otrivin logo oldatos orrspray – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Szóval a mai modern reklámok egy igen jelentős része nem kanyarodik rá azonnal a termékre, hanem mintegy megágyaz annak, vagyis a megfelelő, a vonatkozó befogadásra legalkalmasabbnak vélt hangulatra hangolja a kedves potenciális vásárlót. A figyelemfelkeltésre koncentrál. Legalábbis törekszik erre. Vagy azt hiszi, hogy ezt teszi. És hogy ez jó. Mindenféle vizsgálatok szerint. Szerintük. Vagy a gyermekpszichológiát hívják segítségül, mert felnőttként nézve az nagyon vicces. Szerintük…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Cofidis reklám

*************************

Cofidis logo fapados kölcsön – 50s +++ Értékelés: 3,8/10

A reklámok vágatlan verziói, vagy inkább rendezői változatai (director’s cut) természetesen lényegesen hosszabbak a szokásos 20-30 másodpercnél. A műsormásodpercek drágák, jelentősen növelik a költségeket, nem mindenki engedheti meg magának a hosszabb verzió sugárzását. Én például biztosan nem. Szerintem jelenlegi helyzetemben 1 másodpercet sem nagyon tudnék megengedni magamnak, bár kétségtelen, nem ilyesmire vágytam a karácsonyfám alá, vagyis annyira nem frusztrál a dolog. Viszont a cégek, akik legalább a rövidebb verziót finanszírozni tudják, nyilván hevesen vágyakoznak a nyereségesség oly fokára, amely lehetővé tenné számukra a hosszabb változat úgymond kinyilatkoztatását. Szerintem legtöbbször rosszabbul járnának…

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Parusan reklám

*************************

parusan logo sampon – 25s +++ Értékelés: 4,0/10

Zsörtölődtünk mi már itt eleget azon, hogy vannak reklámok, amelyekben akár nevesebb színészek is úgymond eladják magukat jó pénzért. Persze nyilván az irigység szól ilyenkor belőlem, mert szeretnék én nevesebb színész lenni egyrészt, másrészt ha már az vagyok, szeretnék én jó pénzért, igazán jó pénzért elkelni egy ilyen kis reklámspotban. Persze neves az vagyok, mert van nevem (ez milyen jó), csak nem színész, hát legalább hadd sopánkodjak a neves színész ezen magát lealacsonyító (szerintem) szerepvállalásán.

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 44 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png7.png1.png6.png5.png8.png
Ma19
Tegnap99
Ezen a héten316
Ebben a hónapban2972
2014.10.25 óta471658

Látogató infó

  • IP: 184.72.212.254
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2019. június 27. csütörtök, 09:10

És még ezek is: