Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

BALATON szelet reklám

*************************

balaton szelet logo - BALATON szelet csokoládés töltött ostya – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek ugyanolyanok, mint amilyenek régen voltak, illetve kicsit mások, de a koncepciójuk kőbe van vésve, és hosszú évek alatt sem változik. Nyilván, mert töretlen a siker, vagy mert vélhetőleg reklámmal, vagy anélkül is fogy a termék, hisz maga a termék is ősrégi, vagyis retró. Mindenki ismeri, és aki szereti, eszi, issza, fogyasztja. Oké, azért a terméken is meg kellett ejteni egy kis ráncfelvarrást, de a lényege ugyanaz. Maradhat tehát ugyanaz a koncepció. Mert egy új koncepciót nem adnak ám ingyen…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Héra reklám

*************************

hera logo - Clean mosható, légáteresztő falfesték – 30s +++ Értékelés: 5,4/10

Aztán vannak azok a reklámok – ismétlés a tudás anyja – amelyek bemutatják a lehetséges bajokat, miszerint veled is megtörténhet, vagy már meg is történt, majd ajánlanak neked terméket a megelőzésre, és/vagy a megutózásra. Költői szabadság. Tehát ha már megesett, nos ezzel könnyen helyrehozhatod. A baj bemutatása viszont nagy gondosságot kíván, hiszen nem szabad megijeszteni a kedves potenciálist, nehogy rémületében becsukja a szemét, oszt majd nem látja a termék ismertetőt. Vagy ha látja akkor meg a negatív konnotációból kifolyólag a terméktől is megrémül, és nem vesz olyat juszt sem…

Olvasóink értékelése: 1 / 5

Csillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Budapest Bank reklám

*************************

budapest bank logo- minősített fogyasztóbarát lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Végtére is nem kell hogy a kedves rétegnéző kvázi direkte egyenesbe vegye az adást a képi szimbolikák kibogozása vonatkozásában. Elvégre a művészfilmek sem olyan szájbarágósak, mint mondjuk a Piroska és a farkas meséje. Dolgozzon meg az a befogadó az értelmezésért. Legyen társa az alkotásban az alkotónak. Csináljuk együtt! Igaz, egy reklámban, annak sajátos műfaji berendezkedése miatt általában erre sem idő, sem igény nem merül fel, mi több, talán inkább a szájbarágás volna kívánatos az idő rövidsége okán, de miért is kössük meg a kezüket a jövő (vagy a múlt, vagy a jelen) nagy filmrendezőinek?

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Soproni sör reklám

*************************

soproni uj logo sör – 20s +++ Értékelés: 3,8/10

Hogy kinek mi, vagy ki az ellenszenves, az pofon kérdése… illetve ízlés kérdése, és hát mint tudjuk, ízlések és pofonok ugyebár. Ha igényt óhajtunk felkelteni valamely termék iránt, akkor nyilván célszerű olyasmiket láttatni a kis promófilmünkben, ami minél szélesebb néptömegek számára szimpatikus, vonzó, elfogadható, követésre érdemes és így tovább. Természetesen lehetnek olyan termékek, amelyek ab ovo (a tojástól fogva – csak hogy tudd) csak egy potenciális vásárlói réteget céloznak meg. Pontosabban fogalmazva voltaképp ez minden termékre igaz, itt inkább kifejezetten a szűkebb, vagy inkább a vékonyabb réteg megcélzására gondolok. Persze az még mindig lehet elég vastag ahhoz, hogy érdemes legyen vele foglalkozni. Pl. inkontinencia betét…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dulcolax

*************************

dulcolax logo - tabletta és végbélkúp – 40s +++ Értékelés: 3,6/10

A kreativitás arra való, hogy ne fogyjon ki az ötlettár még akkor sem, ha ragaszkodunk egy alapkoncepcióhoz. Tipikus példája ennek az undorító dolgok szép nőkkel történő reklámozása. Marad a koncepció, miszerint igenis szép nőkkel kell az ilyesmit reklámozni, mert csak, és a feladat, ennek ellenére tessék kitalálni számtalan variációt erre. És ha belegondolsz, ez nem is olyan nehéz, hisz nem kell mást tenned, mint az élet bármely területével foglalkozó bármely embereket behelyettesíteni szép nőkkel, és valami kis vonatkozó okosságot vonatkoztatni az adott undorítóságra. Pl. aszfaltozó szépnő szakmunkás esetén asszociáció a lágy, puha, gőzölgő aszfaltra…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 21 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png6.png0.png3.png2.png4.png
Ma84
Tegnap450
Ezen a héten84
Ebben a hónapban8818
2014.10.25 óta360324

Látogató infó

  • IP: 54.80.183.100
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. május 21. hétfő, 04:44

És még ezek is: