Kezdőlap
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Omnia reklám

*************************

omnia logo – 40s +++ Értékelés: 4,4/10

Mert hogy tényleg van ilyen. Hogy a termék hoz össze embereket. Gondoljunk csak a vasárnapi autóápolós emberekre egy lakótelepen. A közös nevező itt az autó, és perceken belül megvan a közös hang is, az amúgy eleddig idegen emberek között. Vagy a mobil, amikor összevetik az amúgy eleddig idegen beszélgetők a mobiljaikat… nem ilyet még nem láttam, de mindegy. Vagy amikor az amúgy eleddig idegen anyukák összevetik a babájukat a gyerekkocsikban… most miért? Ha úgy nézzük a baba is egyféle termék, nem? Szóval, mint a fenti példákból is látható, egy termék igenis összehozhatja az idegen embereket, és kész.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Normaflore reklám

*************************

normaflore logo Extra és Max – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Jó, akkor most vizsgáljuk meg a hasmenés kérdését. Reklámozni kell, már úgy értem a szert, ami ellene van, mert a konkurencia szintén ráhajtott a hasmenésre. Különben nem kéne. Le akarnak nyomni minket hasmenésben, már úgy értem, ők jobban irtják a hasmenést szerintük, mint mi, és ezt nem hagyhatjuk. Szerintünk mi vagyunk a jobbak, és mivel klinikai tesztekkel ezt nem tudjuk igazolni, legalábbis közérthetően nem, meg nem is szabad mostanában más termékét fikázni, hát legalább hasmenéses reklámban legyünk jobbak…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Soproni sör reklám

*************************

soproni uj logo – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

Igen, megint egy Soproni, de most más jut róla az eszembe. Ha ugyanaz jutna, mint az előző Soproninál, akkor pont idemásoltam volna az előző kritikát, az meg már hogy nézne ki. Azért is érdekes újból és újból megnézni ugyanannak a márkának az újabb és újabb reklámjait, mert nyomon követhetjük azt a kínos próbálkozást, ahogy a kedves reklámalkotók újat szeretnének mondani ugyanarról a márkáról, vagy máshogy szeretnék felhívni a figyelmet ugyanarra a márkára. Mert változni muszáj, ugyanazt az ötletet nem lehet többször eladni. Vagy mégis?

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Alza reklám

*************************

alza logo – 20s +++ Értékelés: 3,8/10

Nagyon fontos a reklámalkotásnál a megjelenő karakterek karaktere. Vagyis a karakteralkotás. A megalkotott karakterek attitűdje, külseje, belseje, mindenfélesége fog összekapcsolódni az üzenettel, és nagyban befolyásolja az üzenet befogadóját a termék iránti érzelmeit illetően. Persze ha már egy üzlet jól bejáratott, mondjuk például egy web áruház, akkor a kedves vásárló hajlandó elnézni a mégoly ellenszenves reklámkaraktereket is, egyszerűen hozzákapcsolja a brand-hez, és szimplán úgymond útjelző értékűvé teszi, vagyis, ha keresi a szolgáltatást, a céget, a boltot, akkor követi, mint egy turista jelzést a fán. Ronda, hát ronda. Istenem…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dove reklám

*************************

dove logo – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

És ha még azzal is meglepjük a kedves potenciális vásárlót, hogy mi valami olyasmijére is vigyázunk, aminek létezéséről ő még csak nem is tud, na akkor aztán hatalmasat nő a bizodalma irányunkban, hogy lám, milyen gondosak ezek itten. És ha ez az olyasmiség ráadásul olyan nagyon tudományosan olyanság, amit földi halandó elsőre nem is ért, akkor még inkább megnő a bizodalmunk a termék iránt. Mert az jó, ha ilyen is van benne. Legyen benne minél több akármi, csak ne kezdődjön E-vel. Mert az árt. Ennyire azért már értünk hozzá…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 124 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png8.png2.png7.png1.png2.png
Ma134
Tegnap142
Ezen a héten1071
Ebben a hónapban2367
2014.10.25 óta482712

Látogató infó

  • IP: 3.80.4.76
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2019. szeptember 15. vasárnap, 21:00

És még ezek is: